Godt nytt år!

Da har jeg også tatt steget ut i blogg verdenen.

På hobbyboden er vi i dag invitert til håndarbeidsparty hos  Muffinmamma . Tusen takk!

Jeg sitter med en kopp Twinings Earl Grey, er tom for min favoritt som er en løsvekts te som heter Bestemors have. Twinings earl grey er min første favoritt, og en god nummer to.
img_0829

Dette er en kopp som får meg til å smile, fant den i en butikk i Sverige. Angrer på at jeg ikke kjøpte fler, var jo så mange herlige der. Elefant, tiger, drage, fantasi og en sebra kopp var det i samlingen. Mannen mener jeg er sprø, mulig han har rett i det. Mye mulig. Han ler og rister på hodet av koppen min hver gang han ser den.

img_0849Håndarbeidet for kvelden er et sjerf i Teddy, en UFO som er over året nå. Meldte meg p åen UFO along hvor jeg listet opp dette sjerfet. Det var opprinnelig et jobb prosjekt, men nå som jeg er arbeidsledig såhar det blitt liggende. Jeg har tenkt til å ha det selv, tror jeg. Er altfor fæl til å gi bort ting jeg lager i følge mannen min. Det er jeg tildels enig i, så 2009 blir et år med prosjekter for oss og meg selv! Med unntak av julegaver og litt bursdagsgaver da. Noe nyttårsforsett tør jeg ikke avgi 😛 På bilder er nr 3 i kullet med som linselus, er han ikke søt?

img_0826Grunnen til den krøllete duken er lekeslossing på bordet 😉 Det ser jo ut som om de koser, men det var den grå som angrep den sorte og jeg overrasket dem med blitzen, hehe.

34 kommentarer

  1. vibbedille said,

    januar 2, 2009 kl. 21:01

    Stiiiilig kopp og nyyyyydelige puser! Koselig m party! Kos deg og nyyyt kvelden! klemfra Vibbedille

  2. GAWO said,

    januar 2, 2009 kl. 21:17

    Velkommen itil bloggverden.
    Så utrolig artig krus du viser. Og pusene dine er jo rene sjarmtroll. Jeg er veldig glad i katter så de her smeltet meg fullstendig.

  3. Nunne said,

    januar 2, 2009 kl. 21:18

    Så nydelig pusekatter!
    Uhu uhu, vi kan ikke ha katt mere, vi har en allergiker i huset 😦

    Koselig å møtes her! Og velkommen til en veldig artig hobby. Blogging er gøy.
    Jeg heter Nunne og er fra Glomfjord.

  4. januar 2, 2009 kl. 22:33

    Velkommen til bloggilang! Koslig å se deg på festen til Muffin. Ble helt forelska i pusene dine jeg. Den sorte ligner veldig på en av kattungene vi fikk i sommer, men som vi ikke har lenger. UFOer har jeg også en del av, skal prøve å bli flinkere til å avslute ting og tang i 09. Lykke til videre med skjerfet!

  5. BellaDonna said,

    januar 2, 2009 kl. 22:35

    Hei, koselig med party. Så søte kattpuser, kos deg videre i kveld.

  6. Englekyss said,

    januar 2, 2009 kl. 22:39

    Velkommen, så hyggelig å treffe deg!
    Fin kopp og fine pusekatter!
    Lykke til i bloggeverden!

  7. Mrs. Darcy said,

    januar 2, 2009 kl. 22:41

    Gratulerer med flott blogg!! Det kruset ditt likte jeg kjempegodt, artig med noe uvanlig! Og kattene var jo sååå søte (og uskyldige..??).

  8. Kate said,

    januar 2, 2009 kl. 23:05

    Heia, og gratulerer med blogg. Den ser kjempekoselig ut, og jeg er sikker på at kommer til å fylle den med masse flotte innlegg. Og så er det koselig å treffe deg også på det virtuelle partyet.

  9. Hobbyugla said,

    januar 2, 2009 kl. 23:05

    Morsom kopp. Ha en fortsatt fin fest 🙂

  10. Liv-Toril said,

    januar 2, 2009 kl. 23:21

    Koselig å hilse på deg i party hos Muffin.

  11. kamelia said,

    januar 2, 2009 kl. 23:25

    Så hyggelig å hilse på deg! Og gratulerer med blogg!

  12. minon said,

    januar 2, 2009 kl. 23:34

    For noen nydelige puser du har. Digger fargen i bloggen din! Kjempeflott og anderledes!

    Ha en fortsatt fin kveld!

  13. Hege said,

    januar 2, 2009 kl. 23:41

    Koselig med party!
    Koppen er kjempefin.

  14. Liv Irene said,

    januar 3, 2009 kl. 00:53

    Flott blogg du har, velkommen som ny blogger. Trivelig med party i kveld1 Nydelige katter, begge to:)

  15. mluni said,

    januar 3, 2009 kl. 00:54

    Herlig kopp og enda herligere katter! Artig med bloggparty så jeg får hilse på mange medbloggere en fredagskveld 🙂

  16. Tiriltunge said,

    januar 3, 2009 kl. 00:56

    Nydelige katter. Hyggelig å hilse på deg her i selskapet. Ha ei riktig fin helg.

  17. Beate said,

    januar 3, 2009 kl. 01:27

    Nydelige pusekatta du hadde. Artig at du hadde dem med til party 🙂 Kjempeartig den koppen, og etterpåklok det er du ikke alene om å være 🙂

  18. lise said,

    januar 3, 2009 kl. 01:29

    Herlig kopp, og fantastisk søte kattunger!

  19. mereteveian said,

    januar 3, 2009 kl. 07:25

    Hei og takk for i går! Jeg så deg jo bare så vidt, så jeg får ta kontakt nå og si at jeg hygget meg i ditt selskap på festen hos Jorid!

    Veldig kjekt at du har tatt skrittet ut i bloggerverden, – her kan det bli mye å gjøre om en ikke går ut av huset hver dag! Lekkert skjerf, – hvilket garn sa du at du brukte, forresten?

  20. Marianne G said,

    januar 3, 2009 kl. 10:59

    God formiddag. Jeg måtte gå tidlig fra Muffins Party i går, så jeg rakk ikke å hilse på alle. Stikker innom nå i stedet. Ønsker deg samtidig en fin helg.

    Tøff kopp du hadde med – og nydelige puser. *smelt*

  21. Maja said,

    januar 3, 2009 kl. 11:20

    En liten hilsen kommer her litt sent men godt. Sånn blir det med syke barn i huset.

    Herlige kattepuser du har da. Og den koppen var jo søt da.

    Ønsker deg og dine en flott helg

  22. Anne Grete said,

    januar 3, 2009 kl. 11:36

    Kommer litt sent, med kvelden igår ble lang. Så artig kopp du hadde med deg. Ønsker deg en fin helg.

  23. Muffin said,

    januar 3, 2009 kl. 12:15

    Tusen takk for at du kom på party hos meg!
    Det var veldig trivelig! I kveld skal jeg trekke vinneren av vottene, så følg med!
    Stilig kopp du har, og søte pusunger!

  24. Tess said,

    januar 3, 2009 kl. 12:24

    Hei Hei! Rakk ikke å hilse på alle på partyet i går kveld, fortsetter litt i dag! Koselig å hilse på deg. Lykke til med blogginga og håndarbeidene framover!

  25. mimouna said,

    januar 3, 2009 kl. 12:58

    Heihei, jeg er også på bloggrunde dagen derpå. Koselig party hos Muffin, kjekt at vi ble så mange. Stilig kopp og søøøte pusekatter. :o)

  26. Marit said,

    januar 3, 2009 kl. 14:36

    Så søte puser! Koppen din var herlig og jeg kan jo forstå mannen din som ler. Den var jo skapt for å bli i godt humør av 🙂

  27. Vigdis said,

    januar 3, 2009 kl. 14:42

    Jeg har meg en party-runde idag, jeg. Rakk bare en liten runde igår! ÅÅÅÅÅ, så nydelige bider du hadde tatt for kvelden 🙂 Ha et riktig godt nytt strikke-år!

  28. AnnetteK said,

    januar 3, 2009 kl. 14:49

    Kul kopp og velkommen inn i Bloggeland.
    Hyggelig å hilse på deg i Muffins sitt selskap

  29. torill said,

    januar 3, 2009 kl. 15:17

    Frese rundt til alle de som jeg ikke klarte å frese rundt til i går, ble litt sent for meg så jeg måtte trekke meg stillt og roligt tilbake
    ha en forsatt fine ettermiddag

  30. januar 3, 2009 kl. 15:28

    Velkommen som blogger 😉 Artig kopp, og hvis den i tillegg er god å drikke av så kunne jeg godt ha funnet på å kjøpe den også. Helskjønne puser du har.

  31. Sigrun said,

    januar 3, 2009 kl. 15:55

    Hei, det var hyggelig å treffe deg på party hos Muffin igår. Jeg rakk ikke innom alle igår kveld så jeg fortsetter idag. Grattis med flott blogg.

  32. Januarsola said,

    januar 3, 2009 kl. 17:27

    Takk for i går! Jeg er også ny i dette landet 😉 Blogg, krus og pus var flott. I går fikk jeg besøk og måtte være høflig å logge av så i dag prøver jeg å ta igjen litt av det flotte partyet. Vi får krysse fingrene for at vi snart blir bedt på ett nytt !!!

  33. Fjompen said,

    januar 3, 2009 kl. 20:29

    En forsinket partyhilsen fra meg. Utrolig søte puser du har. Tenk at mine har vært så små og søte. Nå er de bare søte 🙂 Ha en fortsatt fin helg 🙂

  34. AnitaK said,

    januar 3, 2009 kl. 21:52

    hei, jeg fortsetter hilserunden nå i kveld jeg. Synes koppen din var dødskul!


Legg igjen en kommentar

